סטארקיסט – לארוחות מושלמות גם בימי ערב פסח

עפר גדנקן No Comments on סטארקיסט – לארוחות מושלמות גם בימי ערב פסח

טונה סטארקיסט מלווה אותנו כל השנה עם טונה איכותית, שניתנת להגשה כמות שהיא או במגוון רחב של מתכונים מיוחדים. גם בימי ערב פסח העמוסים, סטארקיסט מהווה פתרון מושלם לתזונה נכונה עם ארוחות בריאות, מזינות, ומהירות הכנה.

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתקופת ערב פסח, ההכנות רבות, הניקיונות בעיצומם ויש עוד הרבה מטלות וקניות לחג הקרב ובא. בין עומס ההכנות, אנו לא מוצאים את הזמן להכין ולהשקיע בארוחות מזינות וטובות, והכי חשוב בריאות.

אם גם אתם רוצים לאכול ארוחות איכותיות ובריאות, וכמובן – מהירות, מוזמנים ליהנות עם הטונה של סטארקיסט. את הטונה של סטארקיסט תוכלו לאכול במגוון רחב של מתכונים, כמו קציצות דגים, מאפים ממולאים, בולונז, שקשוקה, סלטים מושקעים ועוד המון מתכונים מושלמים שתוכלו להכין עם הטונה של סטארקיסט, כשהמכנה המשותף בכל אפשרויות האכילה של הטונה, הוא בכך שאתם תהנו מתזונה נכונה ובריאה גם בימים עמוסים ומלאים.

שלושה מרכיבי יסוד משפיעים על איכותה של טונה סטארקיסט: הנתח הטוב ביותר בטונה – פילה, תהליך ייצור קפדני לאורך כל שרשרת הייצור, ודייג בלב האוקיינוס.

חשוב לציין שטונה סטארקיסט זוכה לכשרות מהודרת גם בפסח, מה שמהווה יתרון נוסף לצירוף הטונה לארוחות בערב פסח, וללא הדאגה שהבית יתלכלך בחמץ.

מוזמנים לאכול גם במהלך ההכנות והניקיונות לפסח את הטונה של סטארקיסט, ותהנו גם בימים אלו  מארוחות בריאות ומזינות, וקלות הכנה.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

להשיג ברשתות השיווק



0 תגובות